Monday, July 6, 2009

The (price) Tag

1. Bekas kekasih saya adalah : -> Probably reading tis rite now (actually nak jawap 'AN IDIOT' tetapi....)

2. Saya sedang mendengar :-> Brahm di lobby hotel sunway sementara menunggu suami saya habis kerja (i actually learn d name from Little Eistein on Playhouse Disney)

3. Mungkin saya patut:-> enjoy life more, it's just too short

4. Saya suka :-> Salesperson di butik Hugo Boss, he called me 'Datin'.... hehehe saya suka!

5.Sahabat-sahabat baik saya :-> tidak ramai n i love them to death!

6.Saya tak paham :-> banyak benda, airhead atas2 pagar

7.Saya kehilangan :-> bentuk badan pre-pregnancy. Sigh!

8.Ramai yang berkata :-> saya sombong, common misconception tetapi saya tidak perlu menjustifikasi diri saya atau tindakan saya.

9.Makna nama saya :-> Aaaaaa..... lupa laa

10.Cinta itu adalah : -> meaningless n too commercialize, saya lebih percaya konsep sayang

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :-> missing her family, guess who?

12.Saya akan cuba :-> fokus menjawap soalan-soalan ini

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :-> jap, let me goggle it. Don’t have kamus DBP right now

14.Telefon bimbit saya :->Blackberry curve javellin hadiah dapat baby n birthday fr someone

15.Bila saya terjaga dari tidur :-> saya akan check on ryyan n then sambung tido

16.Saya paling meluat apabila :-> berjumpa org yang bercakap dalam foreign accent yang tak jadi

17.Pesta/Parti adalah :-> mengingatkan saya zaman jahiliah tidak lama dolu

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :-> semut api kepala besar!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-> 16, i think most of my gf wld agree, our school rocks!

20.Hari ini : saya dapat temperory maid while waiting for a permanent 1

21.Malam ini saya akan:-> seperti biasa, mendoakan kesejahteraan ibu-bapa dan kakak2 saya serta keluarga mereka sebelum tido

22.Esok pula saya akan :-> kirja, kirja, kirja

23.Saya betul-betul inginkan :-> world peace

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :-> saya pura-pura terkejut dan terus berkata wahhh.... sungguh cantik wanita itu!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :-> Pusat membeli-belah adalah arked permainan bagi saya, saya boleh bergerak secara rawak seperti game pinball keluar masuk kedai

26.Makanan Barat atau Jepun :-> Barat. Cukup laa berpura2 suka makan sushi, sashimi dan kim chi semasa mengentertain my japanese n korean bosses dulu... Mmmm, oishii neee!

27.Bilik yang terang atau gelap:-> terang. I got personal issue wit darknest

28.Makanan segera adalah :->makanan yang ditandakan dengan tag SEGERA berwarna merah atau ada cop 'SEGERA DENGAN TANGAN' hehehe...... lawak bodo only penjawat awam can understand.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-> Bill please!
I'm tagging everybody reading tis!

2 comments:

alamanda said...

hai dear. wah lama betol tak nyinggah sini. pekabo? nanti kita link blog awak yek.

qirzah said...

"An idiot". . .

Which one? You have to specify.